Társasjáték
Avatar Tablet Manga Kreatív készségfejlesztő rajzkészlet 907076
Bullshit társasjáték
TOP10 (18+) társasjáték
Abszurd és pikáns kérdéseket tartalmazó játék, amely garantáltan feldobja az estéket és sok nevetést okoz.
Egy jó toplistákat mindenki szeret – és a legnagyobb szerencsénk, hogy nincs olyan helyzet, amire ne tudnánk pikk-pakk összeállítani egyet. A hihetetlen szituációkat 18-as karikás kiadásban is megtaláljuk, úgyhogy még vadabb témákra kell hasonlóan vad variációkkal előállnotok.
Ha a TOP10 partijáték bejött akkor itt a folytatás, a TOP10 (18+), ami még őrültebb és még vadabb szórakozást ígér. Itt nincs helye a pironkodásnak és a félénkségnek. Jön is egy kérdés, ami így szól: Tinderen felcsípett párod, éppen vetkőzik előtted, amikor feltűnik, hogy a fehérneműjén valamilyen minta van. Mit ábrázol? És mit válaszolnál erre a kérdésre?: Előző este sikerült mocsár részegre innod magad, és még hazajutnod sem sikerült. No csak, nocsak ... Vajon hol ébredsz? Ezt kell egy tól-ig skálán behatárolnod a katasztrófától, az ennél jobb helyen nem is kelhettél volnáig. Induljon hát az 1-10-es skála bevállalós partijátéka!
Játékosszám: 4-9 fő | játékidő: 30 perc | korosztály: 18+
- Képtelen ötletek és nonszensz helyzetek tízes listája
- Pikáns és vicces kérdések
- Kooperatív játékmenet
Eldorádó legendája társasjáték
Könnyen tanulható, szórakoztató és kihívást jelentő családi játék, amely rengeteg változatosságot és kalandot kínál.
Embereiddel grandiózus küldetésre indultatok: célotok elérni Eldorádóba! Válogasd meg kártyáid, ne félj többször is újratervezni az irányt, hiszen ha elég vakmerő vagy, tiéd lehet a mesés vagyon! Az elveszett aranyvárosba több út is vezet - megtalálod azt, ami elsőként juttat célba?
Játékosszám: 2-4 fő | játékidő: 30-60 perc | korosztály: 10+
- A játék könnyen tanulható és szórakoztató
- Moduláris táblák a változatosságért
- Pakliépítés és hand management mechanika
Sushi Go társasjáték
Felejthetetlen élményt nyújtó, izgalmas és változatos kártyajáték, amelyben rengeteg lehetőség van!
Egy jó játékra éhezel?
Ne is keress tovább! Ebben a gyors kártyajátékban az a célod, hogy megragadd a legjobb lehetőségeket a legtöbb pontot hozó étlap összeállítására! Készítsd Te a legtöbb Maki tekercset, vagy egy teljes tálnyi Sashimit! Mártogasd kedvenc Nigirid Wasabi szószba, hogy megtriplázd az értékét! De azért hagyj helyet a desszertnek is... Szedd össze a legtöbb pontot, légy Te a mesterszakács a Sushi Go társasjátékban!
Játékosszám: 2-5 fő | játékidő: 15 perc | korosztály: 8+
- Sokféle kártya lehetőség
- Egyszerű szabályok
- Felejthetetlen élmény
Trio társasjáték
Egy tenyérnyi kártyajáték, amely roppant egyszerű mégis hatalmas szórakozást biztosít az egész család, baráti kör számára. Számok, színek neked meg csak 3 triót kell kigyűjtened. Kérdezz jól és egyenes út vezet a győzelemhez! Csak nehogy a valaki gyorsabb legyen nálad.
Játékosszám: 3-6 fő | játékidő: 15 perc | korosztály: 7+
Juharvölgy Krónikája társasjáték
A Juharvölgy Krónikája 2022-ben elhozta a legjobb grafikáért járó különdíjat a JEM társasjáték díjátadón!
Vajon a te odúd lesz a legkényelmesebb?
Az erdei élet nagyon szórakoztató, legalábbis amíg süt a Nap, és a levelek még zöldellnek a fák lombjain. Ezek a napok azonban nem tartanak örökké, és jóval az időjárás változása előtt a bölcs állatok elkezdenek gyűjtögetni az előttük álló hosszú hideg télre.
Sok hónapot fognak eltölteni az odúba bújva, és ezért fontos, hogy a lehető legkényelmesebbé varázsolják otthonaikat. Egy finom tál leves, egy kényelmes hintaszék, valamint néhány játék hogy a sötét téli napok gyorsabban teljenek.
A játék során a tavaszt, a nyarat és az őszt azzal töltöd, hogy különböző javakat gyűjtögetsz az erdőből, és olyan tárgyakat szerzel be, amelyek még hívogatóbbá és kényelmesebbé varázsolják otthonodat, miközben a kinti világot hóréteg fedi el. Küldd ki minden körben a családtagokat különböző célhelyekre, hogy utánpótlást szerezzenek.
Az a kis erdei család nyeri a játékot, amelyik létrehozta a legkényelmesebb otthont.
A Juharvölgy Krónikája társasjáték elsősorban a kockadobás, kártyahúzás, gyűjtögetés és solitaire mechanizmusára épül.
Ez az igazán aranyos társasjáték a te polcodról sem hiányozhat és akár szóló módban is játszható!
A doboz tartalma:
1 játéktábla, 15 látogatókártya, 16 völgykártya, 72 kényelemkártya, 34 fejlesztéskártya, 5 otthontábla, 20 fa munkásfigura, 20 fa kunyhófigura, 10 családkocka, 4 falukocka, 1 folyótárcsa, 1 hegytetőlapka, 1 fő kukacjelölő, 2 talicskajelölő, 2 almanachjelölő, 20 karton érme, 20 történetjelölő, 21 tanulságjelölő, 20 fajelölő, 20 kőjelölő, 20 gyümölcsjelölő, 18 gombajelölő, 18 fonaljelölő, 18 gabonajelölő, 12 többszöröző lapka és 1 szabálykönyv
Skull társasjáték
Vajon te túljársz a többiek eszén?
A Skull társasjátékban a játékosok célja, hogy benn maradj a játékban vagy pedig, hogy két fordulót megnyerj. A Skull a blöffölés és a kockázatvállalás játéka, a körödben vagy korongot helyezel lefordítva a játékostábládra vagy pedig licitálsz arra, hogy szerinted hány lefordított korongot tudsz felfordítani úgy, hogy ne legyen köztük koponya.
A forduló elején mindannyian választotok egy-egy korongot a kezetekből, amit képpel lefelé a saját játékostáblátokra helyeztek úgy, hogy a többiek biztosan ne lássák, mit ábrázol. Amint sorban mindenki lehelyezte a korongját a kezdőjátékos következik és folytatódik az óramutató járásával megegyező irányba a játék.
A körödben lehelyezhetsz korongot vagy kihívást indíthatsz. Ez utóbbinál, amint elkezdődött a kihívás licitálhatsz de akár passzolhatsz is.
Játék vége:
A játék kétféleképp érhet véget:
kihívóként teljesíted a kihívást
ha rajtad kívül minden más játékos kiesett.
A Skull nem szerencsejáték, hanem a pókerarc és a szemkontaktus játéka!
Doboz tartalma:
- 6 készlet (játékosonként egy-egy)
- 1 játékostábla
- 4 korong
- 1 utolsó esély korong
- 1 játékszabály
Parádésan szexi társasjáték
Ebben a játékban csapatban fogtok versenyezni azért, hogy sikamlós mutogatások egész sorát próbáljátok megfejteni - hacsak nem fullad röhögésbe minden próbálkozás. Hogy a mutogatást hogyan értelmezed, az csakis rajtad áll, de készülj fel, hogy soha többé nem fogsz ugyanúgy tekinteni a barátaidra ezek után. Az első csapat, aki eljut a csúcsra... megnyerte a játékot!
Alkossatok legalább két csapatot, csapatonként legalább két-két csapattárssal. Ahogyan mondani szokás, nem a csapat mérete számít - tolhatjátok párosan, édes hármasban vagy ahogy jól esik. Mindegyik csapat vegyen magához egy-egy pontozólapot és írja fel a csapatnevét rá. Pontról pontra haladtok: összekötitek őket, amikor megfejtetek egy feladványt.
A megkevert paklit helyezzétek mindenki által elérhető helyre, mindegy, hogy melyik oldalával felfelé.
Játékmenet:
Dobjatok a kockával, hogy meghatározzátok, melyik csapat kezd - aki nagyobbat dob, az lesz a kezdőcsapat.
Húzzatok egy feladványt - a kezdő mutogató válasszon egy feladványt a 4 közül és máris mehet a mutogatás (szigorúan nem magamutogatás!). Minden kártyán négy szexi feladványt találtok, ezeket bonyolultság szerint osztályoztuk:
Puha
Közepes
Kemény
Legkeményebb
Laphúzás előtt dobjatok a kockával - ez a szám határozza meg, hogy melyik feladvánnyal kell próbát tennie. A feladványok a szám alapján 1-4 pontot érnek. Ha az előadó lelkesedése lelankad a feladvány láttán, választhat másikat a kártyáról, de ha ki is találják nehézségtől függetlenül csak egy pontot fog érni. Amint az előadó felkészült, fordítsátok meg a homokórát. 60 másodperce van, hogy elmutogassa a feladványt. Itt mindenki tippelhet!
De vajon ennyi idő elég arra, hogy a a piszkosabbnál piszkosabb szavakat előadd? Tedd próbára tudásodat! De tudod rossz az aki rosszra gondol...
Doboz tartalma:
- 72 kártya
- 1 jegyzettömb
- 1 dobókocka
- 1 ceruza
- 1 homokóra
- 1 játékszabály
OMFG! Társasjáték
A játék célja:
Szerezz elsőként 25 pontot. Pontokat szerezni blöffölőként és blöffkeresőként is tudsz. Míg az előbbi szerepben azért kapsz pontot, ha átvered a játékostársdaidat, akik emiatt rosszul tippelnek. Blöffkeresőként pedig akkor kapsz pontot, ha felfeded a blöffölőt és helyesen tippelsz.
Játék menete:
Az első körben minden játékos felhúz egy kártyát valamelyik pakliból úgy, hogy a többiek ne lássák meg a lefelé fordított oldalát. Hagyjatok néhány percet az OMFG! kártyák áttanulmányozására és a gondolkodásra. Ezután minden játékos felolvassa az egyik állítást a kártyáról, vagy ő maga kitalál egy állítást. Mindenkinek el kell döntenie magában, hogy melyik opciót választja:
A - igazság: olvasd fel ezt az állítást úgy, ahogyan a kártyán szerepel.
B - blöff: rukkolj elő egy hamis állítással a témában. Használd a kártyán szereplő mondatkezdést.
C - célzott kamu: ez egy alternatív tény, kitalált állítás, ami teljesen igaznak tűnik.
D - dupla blöff: találj teljesen egyedül egy állítást. Az állításodat igazítsd a kártyán található témához.
A játékosoknak egymás után következnek sorban, amikor az egyik játékos blöfföl - addig a többiek azt próbálják megállapítani, hogy vajon igazat mond-e vagy sem. Blöffölőként nagyon fontos, hogy ne fedd fel, melyik opciót választottad... érdemes ehhez azt tettetni, hogy nehezen találod a szavakat, mintha nem is felolvasnál, hanem épp kitalálnál egy állítást. Csakis akkor improvizálhatsz, ha a blöfföt vagy a dupla blöfföt választod.
Itt számít a figyelem, hiszen egy állítást sem lehet megismételni és visszakérdezni sem. Miután a blöffkeresők hallották az állítást, magukban eldönthetik, hogy melyik opciót választotta a blöffölő. Ha a blöffölő sikeresen átvert mindenkit, akkor megduplázódnak az abban a körben szerzett pontjai. Minden helyesen tippelő blöffkereső két pontot kap függetlenül attól, hogy melyik opció volt a játékban.
A játékot az nyeri, aki elsőként eléri vagy meghaladja a 25 pontot.
Te mennyire blöffölsz jól?
Doboz tartalma:
- 168 OMFG-kártya
- 8 A/C blöffjelölő
- 8 B/D blöffjelölő
- Pontozólapok
- Ceruzák
Haramiau szelencéje társasjáték
Haramiau szelencéje a rejtélyes szavak és trükkös tippek játéka. Vajon rá tudod vezetni a többieket a megoldásra egy szó alapján? Az asszociáció sosem könnyű, főleg ha nem jut eszedbe a megfelelő szó!
Vajon mennyire leszel egyenes, és mennyire jár egy rugóra az agyad a többiekkel?
A játékosok célja minél több pontot szerezni a jó tippek és tippeltetés által!
Előkészületek:
A szókártyák körülbelül felét tedd egy pakliként az asztalra és helyezzétek mellé a Haramiau-lapkát és az átokkártyákat. A maradék szókártyából a doboz bal oldalán alkoss egy paklit. Majd beszéljétek meg kinek vált legutóbb valóra az álma... ő lesz a kezdőjátékos!
A játékos egyszerre csak egy nyomot adhat meg, valamilyen formában, amely kapcsolódik a feladványhoz. A többiek fejenként csak 1x tippelhetnek. A nyomok egyetlen szóból állhat, de valamilyen formában kapcsolódjon a titkos szóhoz.
Kör vége:
Ha a titkos szót a megadott számú nyom alapján sikerül kitalálni, akkor a feladványt feladó játékos és a tippelő is kap pontot.
Ha a titkos szót hamarabb találják ki, akkor csak a tippelő kap pontot.
Ha pedig nem találják ki a szót, akkor senki sem kap pontot.
A játék menete:
Úgy, hogy a többiek ne lássák a kezdőjátékos magához veszi a húzópaklit és felfordítja a lapot. A bal oldalon marad kártya hátulján lévő szimbólum dönti el, hogy a jobb oldali kártyáról, melyik szó egyikét választhatja. A szimbólum alatti szám adja meg, hogy hány nyomot adhat a kitalálók számára.
A kezdőjátékos adja tovább a dobozt és jöhet is a következő kör!
De a feladványt feladó játékosnak sem egyszerű a dolga. Ha a többi játékos úgy dönt, hogy a megadott nyomoknak nincs köze a titkos szóhoz, akkor maga elé kell vennie Haramiaut, ha a játék végéi nála marad, akkor 4 pontot veszít.
Játék vége:
Ha a játékdoboz mindenkinél kétszer járt, akkor véget ér a játék. A legtöbb pontot szerző játékos lesz a győztes.
Te készen állsz a szavak csatájára? Tudsz jó tippet, utalást adni?
Tedd próbára a szó-tudásod és asszociációs készséged a pörgős Haramiau szelencéjében!
Doboz tartalma:
- 110 szókártya
- 10 átokkártya
- 1 Haramiau-lapka
- 1 játékszabály
Allegra kártyajáték
Köss egyességet, alkudozz, győzd meg a többieket, de szabadulj meg elsőként a lapjaidtól. De ha ez nem is megy... akkor is legyen neked a legkevesebb pontod a harmadik forduló legvégére!
A játék célja:
Gyűjts kártyákat, cserélgesd őket, aztán az egyező sorokból és oszlopokból dobd el őket. Ne maradj le a pillanatról, koppants, hogy tiéd lehessen a vágyott kártya" És a célod? Legyen a te kártyáid értéke a legalacsonyabb a harmadik forduló végére.
Előkészületek:
Az a játékos, akinek a legutóbb volt szülinapja, megkeveri a kártyákat, és mindenkinek oszt képpel lefelé 12 lapot. Minden játékos magához vesz egy-egy piros korongot. (Még ne nézd meg a lapjaidat!) Képpel lefelé helyezd le a lapjaidat 3 sorba és négy oszlopba. A maradék kártyát az asztal közepén rendezzétek egy húzópakliba. Ebből fordítsatok fel egyet a pakli mellé - ez lesz a dobópakli.
De hol van a 15 lap? Minden játékos használja a tőle balra ülő kátékostársa jobb szélső oszlopát is. Ne csak az előtted lévő lapokra koncentrálj.
A játék menete:
Az óramutató járásával megegyező irányban halad a kör. A köröd során ebben a sorrendben ezeket az akciókat hajtsd végre:
Húzz: választhatsz, hogy a húzó vagy dobópakli legfelső kártyáját húzód. Meg kell mutatnod mindenkinek, hogy mit húztál!
Cserélj vagy dobj: dönthetsz, hogy eldobod a kártyát, amit húztál vagy megtartod. Ha eldobod, akkor fel kell fedned egy képpel lefelé lévő kártyádat. Ha megtartod, cseréld ki valamelyikre a 15 lapod közül és tedd képpel felfelé annak a helyére.
Dobd el a lapokat: Ha három egyforma kártya kerül egy sorba vagy oszlopba (szomszédosak is és egyformák is) akkor dobd el őket.
De mi az a koppantás? Ha úgy döntesz, hogy a húzópakliból húzol, amint felfeded a kártyát, a többi játékos rákoppanthat az asztalra. Ezzel jelzik, hogy szeretnék az adott kártyát megkapni. Ha beleegyezel, akkor add a lapot annak a játékosnak, aki koppantott.
A fordulónak akkor vége, ha valaki felfordította vagy eldobta mind a tizenöt lapját. A többiek még egyszer sorral kerülnek, előfordulhat, hogy más játékos utolsó lapját te fordítod fel. Add össze a megmaradó kártyáidon látható számokat, és írjátok fel mindenkiét. Aki a legkevesebb pontot gyűjtötte össze, az megnyerte a fordulót. A játék összesen háromfordulóból áll, ezek lejátszása után adjátok össze a fordulók pontszámait: aki a teljes játék alatt a legkevesebb
Te vajon mennyire jársz sikerrel? Ügyeskedj úgy, hogy a játék végére neked legyen a legkevesebb pontod! Koppants, alkudozz és járj túl a többiek eszén!
Doboz tartalma:
- 120 db kártya (-1-től egészen 11-ig)
- 6 piros fakorong
- 1 szabálykönyv