REFLEXSHOP
Csordaszellem társasjáték
Bullshit társasjáték
Dűne: Impérium társasjáték
Cocktail Games - Imagine társasjáték
Eldorádó legendája társasjáték
A Tiltott Sivatag társasjáték
Izgalmas és kooperatív társasjáték, amelyben a túléléshez stratégia és közös erő szükséges.
Kalandor csapatoddal lezuhantál a Tiltott Sivatagban, és egyetlen esélyetek a túlélésre, ha megtaláljátok egy legendás repülő szerkezet alkatrészeit, melyek az ősi város romjai közt vannak eltemetve. A feladat nem könnyű, ráadásul a vizetek is egyre fogy, a vihar pedig egyre erősebb. Csak közös erővel vészelhetitek át a megpróbáltatásokat, a túléléshez elengedhetetlen az együttműködés a Tiltott Sivatagban!
Játékosszám: 2-5 fő | játékidő: 30-60 perc | korosztály: 10+
- Kooperatív játék
- Játékosok együttműködnek a túlélésért
- Legendás Éghajó megtalálása
- Izgalmas kaland a Tiltott Sivatagban
- Sokféle tartalom
Sushi Go társasjáték
Juharvölgy Krónikája társasjáték
Parádésan szexi társasjáték
Ebben a játékban csapatban fogtok versenyezni azért, hogy sikamlós mutogatások egész sorát próbáljátok megfejteni - hacsak nem fullad röhögésbe minden próbálkozás. Hogy a mutogatást hogyan értelmezed, az csakis rajtad áll, de készülj fel, hogy soha többé nem fogsz ugyanúgy tekinteni a barátaidra ezek után. Az első csapat, aki eljut a csúcsra... megnyerte a játékot!
Alkossatok legalább két csapatot, csapatonként legalább két-két csapattárssal. Ahogyan mondani szokás, nem a csapat mérete számít - tolhatjátok párosan, édes hármasban vagy ahogy jól esik. Mindegyik csapat vegyen magához egy-egy pontozólapot és írja fel a csapatnevét rá. Pontról pontra haladtok: összekötitek őket, amikor megfejtetek egy feladványt.
A megkevert paklit helyezzétek mindenki által elérhető helyre, mindegy, hogy melyik oldalával felfelé.
Játékmenet:
Dobjatok a kockával, hogy meghatározzátok, melyik csapat kezd - aki nagyobbat dob, az lesz a kezdőcsapat.
Húzzatok egy feladványt - a kezdő mutogató válasszon egy feladványt a 4 közül és máris mehet a mutogatás (szigorúan nem magamutogatás!). Minden kártyán négy szexi feladványt találtok, ezeket bonyolultság szerint osztályoztuk:
Puha
Közepes
Kemény
Legkeményebb
Laphúzás előtt dobjatok a kockával - ez a szám határozza meg, hogy melyik feladvánnyal kell próbát tennie. A feladványok a szám alapján 1-4 pontot érnek. Ha az előadó lelkesedése lelankad a feladvány láttán, választhat másikat a kártyáról, de ha ki is találják nehézségtől függetlenül csak egy pontot fog érni. Amint az előadó felkészült, fordítsátok meg a homokórát. 60 másodperce van, hogy elmutogassa a feladványt. Itt mindenki tippelhet!
De vajon ennyi idő elég arra, hogy a a piszkosabbnál piszkosabb szavakat előadd? Tedd próbára tudásodat! De tudod rossz az aki rosszra gondol...
Doboz tartalma:
- 72 kártya
- 1 jegyzettömb
- 1 dobókocka
- 1 ceruza
- 1 homokóra
- 1 játékszabály
Haramiau szelencéje társasjáték
Haramiau szelencéje a rejtélyes szavak és trükkös tippek játéka. Vajon rá tudod vezetni a többieket a megoldásra egy szó alapján? Az asszociáció sosem könnyű, főleg ha nem jut eszedbe a megfelelő szó!
Vajon mennyire leszel egyenes, és mennyire jár egy rugóra az agyad a többiekkel?
A játékosok célja minél több pontot szerezni a jó tippek és tippeltetés által!
Előkészületek:
A szókártyák körülbelül felét tedd egy pakliként az asztalra és helyezzétek mellé a Haramiau-lapkát és az átokkártyákat. A maradék szókártyából a doboz bal oldalán alkoss egy paklit. Majd beszéljétek meg kinek vált legutóbb valóra az álma... ő lesz a kezdőjátékos!
A játékos egyszerre csak egy nyomot adhat meg, valamilyen formában, amely kapcsolódik a feladványhoz. A többiek fejenként csak 1x tippelhetnek. A nyomok egyetlen szóból állhat, de valamilyen formában kapcsolódjon a titkos szóhoz.
Kör vége:
Ha a titkos szót a megadott számú nyom alapján sikerül kitalálni, akkor a feladványt feladó játékos és a tippelő is kap pontot.
Ha a titkos szót hamarabb találják ki, akkor csak a tippelő kap pontot.
Ha pedig nem találják ki a szót, akkor senki sem kap pontot.
A játék menete:
Úgy, hogy a többiek ne lássák a kezdőjátékos magához veszi a húzópaklit és felfordítja a lapot. A bal oldalon marad kártya hátulján lévő szimbólum dönti el, hogy a jobb oldali kártyáról, melyik szó egyikét választhatja. A szimbólum alatti szám adja meg, hogy hány nyomot adhat a kitalálók számára.
A kezdőjátékos adja tovább a dobozt és jöhet is a következő kör!
De a feladványt feladó játékosnak sem egyszerű a dolga. Ha a többi játékos úgy dönt, hogy a megadott nyomoknak nincs köze a titkos szóhoz, akkor maga elé kell vennie Haramiaut, ha a játék végéi nála marad, akkor 4 pontot veszít.
Játék vége:
Ha a játékdoboz mindenkinél kétszer járt, akkor véget ér a játék. A legtöbb pontot szerző játékos lesz a győztes.
Te készen állsz a szavak csatájára? Tudsz jó tippet, utalást adni?
Tedd próbára a szó-tudásod és asszociációs készséged a pörgős Haramiau szelencéjében!
Doboz tartalma:
- 110 szókártya
- 10 átokkártya
- 1 Haramiau-lapka
- 1 játékszabály
Kluster S mágneses társasjáték
Apropó popó társasjáték
Kluster Duo mágneses társasjáték
Lélektükör társasjáték
Itt aztán előkerülnek az érzelmek!
Hogyan érthetnénk meg jobban egymást vagy élnénk harmóniában, ha ismernénk mások érzéseit és elfogadnánk különbségeinket? Milyen hatással vannak érzelmeink életünkre, és hogyan fejezhetnénk ki őket ítélkezés nélkül? A Lélektükör ezekre a kérdésekre ad választ a játék során kialakuló beszélgetések révén.
Az emberek különböző módon mutatják ki érzéseiket, és ezek az érzelmek egyéni különbségeket mutatnak. Ha képesek vagyunk artikulálni érzéseinket és megosztani azokat másokkal, közelebb kerülhetünk önmagunk megértéséhez.
A Lélektükör a játék örömét ötvözi az érzelmek megismerésével. Lenyűgöző, ahogyan a különböző játékosok spontán módon nyílnak meg és bíznak meg egymásban a játék során. Ez azért lehetséges, mert a Lélektükör biztosítja, hogy a játékosok nyugodtan és természetesen fejezhessék ki érzelmeiket. Az érzelmek megosztása révén a játékosok mélyebben megismerhetik egymást, legyen szó családtagokról, barátokról, gyerekekről, felnőttekről vagy szakemberekről. A Lélektükör arra ösztönzi a résztvevőket, hogy kerüljék az egymás feletti ítélkezést és ne erőltessék rá véleményüket másokra.
Instant lista társasjáték
Kill Kim társasjáték
Kim belső köre titkos gyűlést szervez azzal a céllal, hogy megszabaduljon a vasmarkú diktátortól. Néhányuknak azonban esze ágában sincs elárulni kedves vezetőjüket.
Titkos szerepek
A játék elején egy-egy titkos szerepet kaptok, és ezáltal egy csapat részévé váltok. Feladatotok csapattársaitokkal együtt teljesíteni az adott szerep célját, azaz elérni egy előre megszabott pontszámot. A játék során tegyetek úgy, mintha összeesküvők lennétek (és a célotok Kim kivégzése) még akkor is, ha más csapatba kerültetek.
Az összeesküvők - többségben vannak. Nem ismerik egymást. Céljuk megszabadulni Kimtől kivégzéskártyák gyűjtésével.
A fanatikusok - ismerik egymást. Hűséget fogadtak Kimnek. Titokban igyekeznek meghiúsítani a puccsot vétőkártyák gyűjtésével.
A CIA-ügynökök - kisebbségben vannak. Nem ismerik egymást. Céljuk hitelteleníteni a többi játékost, hogy megdönthessék a rezsimet.
Játék menete
A játék előre nem megszabott számú fordulóból áll. Minden fordulóban egy új puccsvezért választotok, majd kijátszotok 1-1 kártyát a kezetekből képpel lefelé. A puccsvezér kiválaszt és felfed 3 kártyát, és azok alapján bizonyos csapatok pontot szereznek.
Taktikázz, tartsd titokban a kiléted, és számolj le az ellenfeleiddel!