REFLEXSHOP
Bullshit társasjáték
Eldorádó legendája társasjáték
Könnyen tanulható, szórakoztató és kihívást jelentő családi játék, amely rengeteg változatosságot és kalandot kínál.
Embereiddel grandiózus küldetésre indultatok: célotok elérni Eldorádóba! Válogasd meg kártyáid, ne félj többször is újratervezni az irányt, hiszen ha elég vakmerő vagy, tiéd lehet a mesés vagyon! Az elveszett aranyvárosba több út is vezet - megtalálod azt, ami elsőként juttat célba?
Játékosszám: 2-4 fő | játékidő: 30-60 perc | korosztály: 10+
- A játék könnyen tanulható és szórakoztató
- Moduláris táblák a változatosságért
- Pakliépítés és hand management mechanika
Trio társasjáték
Egy tenyérnyi kártyajáték, amely roppant egyszerű mégis hatalmas szórakozást biztosít az egész család, baráti kör számára. Számok, színek neked meg csak 3 triót kell kigyűjtened. Kérdezz jól és egyenes út vezet a győzelemhez! Csak nehogy a valaki gyorsabb legyen nálad.
Játékosszám: 3-6 fő | játékidő: 15 perc | korosztály: 7+
Juharvölgy Krónikája társasjáték
A Juharvölgy Krónikája 2022-ben elhozta a legjobb grafikáért járó különdíjat a JEM társasjáték díjátadón!
Vajon a te odúd lesz a legkényelmesebb?
Az erdei élet nagyon szórakoztató, legalábbis amíg süt a Nap, és a levelek még zöldellnek a fák lombjain. Ezek a napok azonban nem tartanak örökké, és jóval az időjárás változása előtt a bölcs állatok elkezdenek gyűjtögetni az előttük álló hosszú hideg télre.
Sok hónapot fognak eltölteni az odúba bújva, és ezért fontos, hogy a lehető legkényelmesebbé varázsolják otthonaikat. Egy finom tál leves, egy kényelmes hintaszék, valamint néhány játék hogy a sötét téli napok gyorsabban teljenek.
A játék során a tavaszt, a nyarat és az őszt azzal töltöd, hogy különböző javakat gyűjtögetsz az erdőből, és olyan tárgyakat szerzel be, amelyek még hívogatóbbá és kényelmesebbé varázsolják otthonodat, miközben a kinti világot hóréteg fedi el. Küldd ki minden körben a családtagokat különböző célhelyekre, hogy utánpótlást szerezzenek.
Az a kis erdei család nyeri a játékot, amelyik létrehozta a legkényelmesebb otthont.
A Juharvölgy Krónikája társasjáték elsősorban a kockadobás, kártyahúzás, gyűjtögetés és solitaire mechanizmusára épül.
Ez az igazán aranyos társasjáték a te polcodról sem hiányozhat és akár szóló módban is játszható!
A doboz tartalma:
1 játéktábla, 15 látogatókártya, 16 völgykártya, 72 kényelemkártya, 34 fejlesztéskártya, 5 otthontábla, 20 fa munkásfigura, 20 fa kunyhófigura, 10 családkocka, 4 falukocka, 1 folyótárcsa, 1 hegytetőlapka, 1 fő kukacjelölő, 2 talicskajelölő, 2 almanachjelölő, 20 karton érme, 20 történetjelölő, 21 tanulságjelölő, 20 fajelölő, 20 kőjelölő, 20 gyümölcsjelölő, 18 gombajelölő, 18 fonaljelölő, 18 gabonajelölő, 12 többszöröző lapka és 1 szabálykönyv
Skull társasjáték
Vajon te túljársz a többiek eszén?
A Skull társasjátékban a játékosok célja, hogy benn maradj a játékban vagy pedig, hogy két fordulót megnyerj. A Skull a blöffölés és a kockázatvállalás játéka, a körödben vagy korongot helyezel lefordítva a játékostábládra vagy pedig licitálsz arra, hogy szerinted hány lefordított korongot tudsz felfordítani úgy, hogy ne legyen köztük koponya.
A forduló elején mindannyian választotok egy-egy korongot a kezetekből, amit képpel lefelé a saját játékostáblátokra helyeztek úgy, hogy a többiek biztosan ne lássák, mit ábrázol. Amint sorban mindenki lehelyezte a korongját a kezdőjátékos következik és folytatódik az óramutató járásával megegyező irányba a játék.
A körödben lehelyezhetsz korongot vagy kihívást indíthatsz. Ez utóbbinál, amint elkezdődött a kihívás licitálhatsz de akár passzolhatsz is.
Játék vége:
A játék kétféleképp érhet véget:
kihívóként teljesíted a kihívást
ha rajtad kívül minden más játékos kiesett.
A Skull nem szerencsejáték, hanem a pókerarc és a szemkontaktus játéka!
Doboz tartalma:
- 6 készlet (játékosonként egy-egy)
- 1 játékostábla
- 4 korong
- 1 utolsó esély korong
- 1 játékszabály
Parádésan szexi társasjáték
Ebben a játékban csapatban fogtok versenyezni azért, hogy sikamlós mutogatások egész sorát próbáljátok megfejteni - hacsak nem fullad röhögésbe minden próbálkozás. Hogy a mutogatást hogyan értelmezed, az csakis rajtad áll, de készülj fel, hogy soha többé nem fogsz ugyanúgy tekinteni a barátaidra ezek után. Az első csapat, aki eljut a csúcsra... megnyerte a játékot!
Alkossatok legalább két csapatot, csapatonként legalább két-két csapattárssal. Ahogyan mondani szokás, nem a csapat mérete számít - tolhatjátok párosan, édes hármasban vagy ahogy jól esik. Mindegyik csapat vegyen magához egy-egy pontozólapot és írja fel a csapatnevét rá. Pontról pontra haladtok: összekötitek őket, amikor megfejtetek egy feladványt.
A megkevert paklit helyezzétek mindenki által elérhető helyre, mindegy, hogy melyik oldalával felfelé.
Játékmenet:
Dobjatok a kockával, hogy meghatározzátok, melyik csapat kezd - aki nagyobbat dob, az lesz a kezdőcsapat.
Húzzatok egy feladványt - a kezdő mutogató válasszon egy feladványt a 4 közül és máris mehet a mutogatás (szigorúan nem magamutogatás!). Minden kártyán négy szexi feladványt találtok, ezeket bonyolultság szerint osztályoztuk:
Puha
Közepes
Kemény
Legkeményebb
Laphúzás előtt dobjatok a kockával - ez a szám határozza meg, hogy melyik feladvánnyal kell próbát tennie. A feladványok a szám alapján 1-4 pontot érnek. Ha az előadó lelkesedése lelankad a feladvány láttán, választhat másikat a kártyáról, de ha ki is találják nehézségtől függetlenül csak egy pontot fog érni. Amint az előadó felkészült, fordítsátok meg a homokórát. 60 másodperce van, hogy elmutogassa a feladványt. Itt mindenki tippelhet!
De vajon ennyi idő elég arra, hogy a a piszkosabbnál piszkosabb szavakat előadd? Tedd próbára tudásodat! De tudod rossz az aki rosszra gondol...
Doboz tartalma:
- 72 kártya
- 1 jegyzettömb
- 1 dobókocka
- 1 ceruza
- 1 homokóra
- 1 játékszabály
OMFG! Társasjáték
A játék célja:
Szerezz elsőként 25 pontot. Pontokat szerezni blöffölőként és blöffkeresőként is tudsz. Míg az előbbi szerepben azért kapsz pontot, ha átvered a játékostársdaidat, akik emiatt rosszul tippelnek. Blöffkeresőként pedig akkor kapsz pontot, ha felfeded a blöffölőt és helyesen tippelsz.
Játék menete:
Az első körben minden játékos felhúz egy kártyát valamelyik pakliból úgy, hogy a többiek ne lássák meg a lefelé fordított oldalát. Hagyjatok néhány percet az OMFG! kártyák áttanulmányozására és a gondolkodásra. Ezután minden játékos felolvassa az egyik állítást a kártyáról, vagy ő maga kitalál egy állítást. Mindenkinek el kell döntenie magában, hogy melyik opciót választja:
A - igazság: olvasd fel ezt az állítást úgy, ahogyan a kártyán szerepel.
B - blöff: rukkolj elő egy hamis állítással a témában. Használd a kártyán szereplő mondatkezdést.
C - célzott kamu: ez egy alternatív tény, kitalált állítás, ami teljesen igaznak tűnik.
D - dupla blöff: találj teljesen egyedül egy állítást. Az állításodat igazítsd a kártyán található témához.
A játékosoknak egymás után következnek sorban, amikor az egyik játékos blöfföl - addig a többiek azt próbálják megállapítani, hogy vajon igazat mond-e vagy sem. Blöffölőként nagyon fontos, hogy ne fedd fel, melyik opciót választottad... érdemes ehhez azt tettetni, hogy nehezen találod a szavakat, mintha nem is felolvasnál, hanem épp kitalálnál egy állítást. Csakis akkor improvizálhatsz, ha a blöfföt vagy a dupla blöfföt választod.
Itt számít a figyelem, hiszen egy állítást sem lehet megismételni és visszakérdezni sem. Miután a blöffkeresők hallották az állítást, magukban eldönthetik, hogy melyik opciót választotta a blöffölő. Ha a blöffölő sikeresen átvert mindenkit, akkor megduplázódnak az abban a körben szerzett pontjai. Minden helyesen tippelő blöffkereső két pontot kap függetlenül attól, hogy melyik opció volt a játékban.
A játékot az nyeri, aki elsőként eléri vagy meghaladja a 25 pontot.
Te mennyire blöffölsz jól?
Doboz tartalma:
- 168 OMFG-kártya
- 8 A/C blöffjelölő
- 8 B/D blöffjelölő
- Pontozólapok
- Ceruzák
Haramiau szelencéje társasjáték
Haramiau szelencéje a rejtélyes szavak és trükkös tippek játéka. Vajon rá tudod vezetni a többieket a megoldásra egy szó alapján? Az asszociáció sosem könnyű, főleg ha nem jut eszedbe a megfelelő szó!
Vajon mennyire leszel egyenes, és mennyire jár egy rugóra az agyad a többiekkel?
A játékosok célja minél több pontot szerezni a jó tippek és tippeltetés által!
Előkészületek:
A szókártyák körülbelül felét tedd egy pakliként az asztalra és helyezzétek mellé a Haramiau-lapkát és az átokkártyákat. A maradék szókártyából a doboz bal oldalán alkoss egy paklit. Majd beszéljétek meg kinek vált legutóbb valóra az álma... ő lesz a kezdőjátékos!
A játékos egyszerre csak egy nyomot adhat meg, valamilyen formában, amely kapcsolódik a feladványhoz. A többiek fejenként csak 1x tippelhetnek. A nyomok egyetlen szóból állhat, de valamilyen formában kapcsolódjon a titkos szóhoz.
Kör vége:
Ha a titkos szót a megadott számú nyom alapján sikerül kitalálni, akkor a feladványt feladó játékos és a tippelő is kap pontot.
Ha a titkos szót hamarabb találják ki, akkor csak a tippelő kap pontot.
Ha pedig nem találják ki a szót, akkor senki sem kap pontot.
A játék menete:
Úgy, hogy a többiek ne lássák a kezdőjátékos magához veszi a húzópaklit és felfordítja a lapot. A bal oldalon marad kártya hátulján lévő szimbólum dönti el, hogy a jobb oldali kártyáról, melyik szó egyikét választhatja. A szimbólum alatti szám adja meg, hogy hány nyomot adhat a kitalálók számára.
A kezdőjátékos adja tovább a dobozt és jöhet is a következő kör!
De a feladványt feladó játékosnak sem egyszerű a dolga. Ha a többi játékos úgy dönt, hogy a megadott nyomoknak nincs köze a titkos szóhoz, akkor maga elé kell vennie Haramiaut, ha a játék végéi nála marad, akkor 4 pontot veszít.
Játék vége:
Ha a játékdoboz mindenkinél kétszer járt, akkor véget ér a játék. A legtöbb pontot szerző játékos lesz a győztes.
Te készen állsz a szavak csatájára? Tudsz jó tippet, utalást adni?
Tedd próbára a szó-tudásod és asszociációs készséged a pörgős Haramiau szelencéjében!
Doboz tartalma:
- 110 szókártya
- 10 átokkártya
- 1 Haramiau-lapka
- 1 játékszabály
Allegra kártyajáték
Köss egyességet, alkudozz, győzd meg a többieket, de szabadulj meg elsőként a lapjaidtól. De ha ez nem is megy... akkor is legyen neked a legkevesebb pontod a harmadik forduló legvégére!
A játék célja:
Gyűjts kártyákat, cserélgesd őket, aztán az egyező sorokból és oszlopokból dobd el őket. Ne maradj le a pillanatról, koppants, hogy tiéd lehessen a vágyott kártya" És a célod? Legyen a te kártyáid értéke a legalacsonyabb a harmadik forduló végére.
Előkészületek:
Az a játékos, akinek a legutóbb volt szülinapja, megkeveri a kártyákat, és mindenkinek oszt képpel lefelé 12 lapot. Minden játékos magához vesz egy-egy piros korongot. (Még ne nézd meg a lapjaidat!) Képpel lefelé helyezd le a lapjaidat 3 sorba és négy oszlopba. A maradék kártyát az asztal közepén rendezzétek egy húzópakliba. Ebből fordítsatok fel egyet a pakli mellé - ez lesz a dobópakli.
De hol van a 15 lap? Minden játékos használja a tőle balra ülő kátékostársa jobb szélső oszlopát is. Ne csak az előtted lévő lapokra koncentrálj.
A játék menete:
Az óramutató járásával megegyező irányban halad a kör. A köröd során ebben a sorrendben ezeket az akciókat hajtsd végre:
Húzz: választhatsz, hogy a húzó vagy dobópakli legfelső kártyáját húzód. Meg kell mutatnod mindenkinek, hogy mit húztál!
Cserélj vagy dobj: dönthetsz, hogy eldobod a kártyát, amit húztál vagy megtartod. Ha eldobod, akkor fel kell fedned egy képpel lefelé lévő kártyádat. Ha megtartod, cseréld ki valamelyikre a 15 lapod közül és tedd képpel felfelé annak a helyére.
Dobd el a lapokat: Ha három egyforma kártya kerül egy sorba vagy oszlopba (szomszédosak is és egyformák is) akkor dobd el őket.
De mi az a koppantás? Ha úgy döntesz, hogy a húzópakliból húzol, amint felfeded a kártyát, a többi játékos rákoppanthat az asztalra. Ezzel jelzik, hogy szeretnék az adott kártyát megkapni. Ha beleegyezel, akkor add a lapot annak a játékosnak, aki koppantott.
A fordulónak akkor vége, ha valaki felfordította vagy eldobta mind a tizenöt lapját. A többiek még egyszer sorral kerülnek, előfordulhat, hogy más játékos utolsó lapját te fordítod fel. Add össze a megmaradó kártyáidon látható számokat, és írjátok fel mindenkiét. Aki a legkevesebb pontot gyűjtötte össze, az megnyerte a fordulót. A játék összesen háromfordulóból áll, ezek lejátszása után adjátok össze a fordulók pontszámait: aki a teljes játék alatt a legkevesebb
Te vajon mennyire jársz sikerrel? Ügyeskedj úgy, hogy a játék végére neked legyen a legkevesebb pontod! Koppants, alkudozz és járj túl a többiek eszén!
Doboz tartalma:
- 120 db kártya (-1-től egészen 11-ig)
- 6 piros fakorong
- 1 szabálykönyv
Dűne: Impérium – Felkelés társasjáték
A Dűne: Impérium Felkelés társasjátékban a politikai ármánykodás és a katonai hatalom finom egyensúlyozására van szükség.
Arrakis. Dűne. Sivatabolygó. A világegyetem legértékesebb erőforrásának, a fűszernek az otthona. Az Atreides-ház elárulása és elpusztítása után a császár újra a Harkonnen-házra ruházta az Arrakis bolygó irányítását. Viszont egy Muad-Dib nevezetű rejtélyes harcos, a fremenek élére állva, veszélyt jelent a Császár és szövetségeseinek terveire.
Új eszközökkel: kémekkel és életbevágó szerződésekkel bővítheted az erőforrásaidat, vagy megismerheted a Fremenek ősi tudását, és hatalmas homokférgeken vágódhatsz a csatába. Az új hatjátékos mód két csapatot állít szemben egymással, így az eddigi legnagyobb küzdelem vár rád. Felkészültél arra, hogy az Impérium új ura légy?
A Dűne: Impérium - Felkelés egy pakliépítős, munkáslehelyezős játék, melynek játékelemeit, szereplőit a Dűne-univerzum inspirálta.
A játék célja:
A célod, hogy Landsraad egy Nagy Háznak vezetőjeként (vagy a galaktikus színtér egyik másik meghatározó figurájaként) harcban legyőzd a riválisaidat, erős politikai befolyást szerezz és szövetséget köss a négy nagy frakcióval. Sikerességed mértékét a megszerzett győzelmi pontjaid határozzák meg. Ha egy forduló végén bármelyikőtök legalább 10 győzelmi ponttal rendelkezik (vagy az ütközetpakli kiürült), akkor a játék véget ér, és a legtöbb győzelmi ponttal bíró játékos a játék győztese.
Ugyanolyan 10 kártyát tartalmazó paklival kezded a játékot, mint a többi játékos. A paklidat azonban a játék folyamán gyarapítani fogog, át fogod alakítani az összetételét a pakliépítős játékokra jellemző módon. Kulcsfontosságú, hogy hogyan aknázod ki a paklid nyújtotta lehetőségeket. Minden fordulóban újabb kártyákat szerezhetsz, amik a paklidba kerülnek, a kártyák pedig különféle módon használhatók, így a játék folyamán mind a paklid, mind a stratégiát eltér majd a többi játékosétól.
Állj készen a küzdelemre, építsd fel a legerősebb paklit és járj az ellenfeleid előtt egy lépéssel.
Aki a fűszert irányítja, az az egész univerzumot irányítja...
Doboz tartalma:
- kétoldals játéktábla
- 18 tartalékkártya
- 69 impériumkártya
- 20 vízjelölő
- solarisjelölők
- fűszerjelölők
- homokférgek
- kezdőjátékos-jelölő
- pajzsfal
- 4 szövetségjelölő
- 4 mesterhorog
- 9 vezető
- 16 ütközetkártya
- 44 intrikakártya
- 5 célkártya
- Feyd-jelölő
- táblahelyszín-útmutató
Boldog Lazac társasjáték
A Boldog Lazac most egy megújult formában, de ugyan az a könnyed partijáték, amelyet a kicsik és nagyok egyaránt élveznek!
Egy örült, pörgős szórakozás az egész család számára! Könnyen tanulható és még könnyebben játszható.
Fordítsátok és olvassátok fel egyszerre, hogy mi van a legfelső kártyátokon, mikor két embernek megegyezik a kártyája, végrehajtják a rajta látható feladatot és eldobják a kártyát. Ezt egészen addig folytatják, amíg egy játékosnak el nem fogy az összes lapja és meg nem nyeri a játékot.
Pacsizz le a játékostársaddal és dobd el a lapot. Vajon a te kezedből fogy el leggyorsabban?
A játék tartalma:
- 96 kártya
- játékszabály
Adj egy ökölpacsit a többieknek!
Lélektükör társasjáték
Itt aztán előkerülnek az érzelmek!
Hogyan érthetnénk meg jobban egymást vagy élnénk harmóniában, ha ismernénk mások érzéseit és elfogadnánk különbségeinket? Milyen hatással vannak érzelmeink életünkre, és hogyan fejezhetnénk ki őket ítélkezés nélkül? A Lélektükör ezekre a kérdésekre ad választ a játék során kialakuló beszélgetések révén.
Az emberek különböző módon mutatják ki érzéseiket, és ezek az érzelmek egyéni különbségeket mutatnak. Ha képesek vagyunk artikulálni érzéseinket és megosztani azokat másokkal, közelebb kerülhetünk önmagunk megértéséhez.
A Lélektükör a játék örömét ötvözi az érzelmek megismerésével. Lenyűgöző, ahogyan a különböző játékosok spontán módon nyílnak meg és bíznak meg egymásban a játék során. Ez azért lehetséges, mert a Lélektükör biztosítja, hogy a játékosok nyugodtan és természetesen fejezhessék ki érzelmeiket. Az érzelmek megosztása révén a játékosok mélyebben megismerhetik egymást, legyen szó családtagokról, barátokról, gyerekekről, felnőttekről vagy szakemberekről. A Lélektükör arra ösztönzi a résztvevőket, hogy kerüljék az egymás feletti ítélkezést és ne erőltessék rá véleményüket másokra.
Instant lista társasjáték
Mitől instant a lista?
Az Instant lista a kvízjátékot ötvözi egy izgalmas kártyajátékkal, amelyben a játékosok egymás után következnek, mint a römiben vagy a bridzsben.
A játék célja, hogy te légy az első, aki megszabadul az összes kártyájától. Hogyan? Találj válaszokat az adott kategóriában, amelyek olyan betűvel kezdődnek, mint amilyen kártya a kzedben van. Könnyűnek tűnik? Azt majd meglátjuk! Minden alkalommal, amikor kijátszotok egy témaválasztó kártyát, egy új kategóriát kell választani. Amikor pedig akciókártyát játszotok ki, az egész játék a feje tetejére áll - ettől lesz fordulatos és meglepetésekkel teli a játékmenet, amíg az egyik játékos ki nem játssza az utolsó kártyáját is.
Játék menete:
A játék két, egyenként 80 kártyából álló paklit tartalmaz. A kék pakli a játékos pakli, amely betű- és akciókártyákat tartalmaz. A vörös pakli kártyáin szerepelnek a kategóriák, méghozzá mindegyiken három: könnyű (kék), közepes (sárga), nehéz (piros).
Aki elsőként játssza ki az utolsó kártyáját, azonnal megnyeri a fordulót. Ezután osszatok 8-8 új kártyát minden játékosnak, majd a forduló nyertese húz egy új kategóriakártyát, és kiválasztja róla az új forduló új kategóriáját.
Győzelem - a játék 3 fordulón át tart. A 3. forduló végén az a játékos lesz a győztes, aki a legtöbb fordulót nyerte meg.
Csapd fel a legváratlanabb kategóriákat, játssz ki egy betűkártyát, majd használd azt a válaszodhoz, és zsebeld be a győzelmet.
Kill Kim társasjáték
Kim belső köre titkos gyűlést szervez azzal a céllal, hogy megszabaduljon a vasmarkú diktátortól. Néhányuknak azonban esze ágában sincs elárulni kedves vezetőjüket.
Titkos szerepek
A játék elején egy-egy titkos szerepet kaptok, és ezáltal egy csapat részévé váltok. Feladatotok csapattársaitokkal együtt teljesíteni az adott szerep célját, azaz elérni egy előre megszabott pontszámot. A játék során tegyetek úgy, mintha összeesküvők lennétek (és a célotok Kim kivégzése) még akkor is, ha más csapatba kerültetek.
Az összeesküvők - többségben vannak. Nem ismerik egymást. Céljuk megszabadulni Kimtől kivégzéskártyák gyűjtésével.
A fanatikusok - ismerik egymást. Hűséget fogadtak Kimnek. Titokban igyekeznek meghiúsítani a puccsot vétőkártyák gyűjtésével.
A CIA-ügynökök - kisebbségben vannak. Nem ismerik egymást. Céljuk hitelteleníteni a többi játékost, hogy megdönthessék a rezsimet.
Játék menete
A játék előre nem megszabott számú fordulóból áll. Minden fordulóban egy új puccsvezért választotok, majd kijátszotok 1-1 kártyát a kezetekből képpel lefelé. A puccsvezér kiválaszt és felfed 3 kártyát, és azok alapján bizonyos csapatok pontot szereznek.
Taktikázz, tartsd titokban a kiléted, és számolj le az ellenfeleiddel!
Hive Pocket társasjáték
Egy játék, ami hemzseg az izgalmaktól!
Ehhez a küzdelemhez játéktáblára sincs szükségetek, a nagy sikerű Hive ezen változatát pedig zsebre is teheted, bárhová indulsz! Használd ki a rovarok változatos képességeit, és szorítsd sarokba te az ellenfeled méhkirálynőjét!
A játék célja:
A játék célja az, hogy teljesen körbezárd az ellenfeled Méhkirálynőjét ügyelve arra, hogy eközben ő ne tudja bekeríteni a te Méhkirálynődet. A körülzáró bábuk lehetnek a sajátjaid és az ellenfélé is. Az nyer, aki elsőként fogja közre a másik Méhkirálynőjét.
Ha egy játékos nem tud új bábut letenni, vagy a meglévők közül egyet sem tud elmozdítani, a következő játékos jön. A játék addig folytatódik így, amíg az említett játékos nem képes új bábut letenni vagy egy meglévőt elmozdítani, vagy amíg nem veszít valaki azáltal, hogy az ellenfele körbevette a Méhkirálynőjét.
A játék vége:
A játék akkor ér véget, ha a Méhkirálynőt teljesen körbezárják a bábuk, legyenek bármilyen színűek is (vagyis tartozzanak bármely játékoshoz is). Az a játékos veszít, akinek a Méhkirálynőjét bekerítették, kivéve, ha az említett játékos utolsó lépésével az ellenfél Méhkirálynője is bezáródik. Ekkor a játék döntetlennel zárul. Akkor is döntetlent kell hirdetni, ha mindkét játékos újra és újra ugyan azt a bábut mozgatja anélkül, hogy patthelyzetből ki tudnának lépni.
A díjnyertes társasjáték, most utazó kiadásban! Ízeltlábúak stratégiájára fel!
Doboz tartalma:
- 26 bábu
- 1 illusztrált szabályfüzet
- 1 utazótáska